Változik a Shazam, jönnek a YouTube-linkek
Egy olyan változás érkezik a dalfelismerő alkalmazásba, amellyel az Apple megmutatja, nem csak magára gondol, és nagy riválisa, a Google felé tesz egy gesztust.
Egy olyan változás érkezik a dalfelismerő alkalmazásba, amellyel az Apple megmutatja, nem csak magára gondol, és nagy riválisa, a Google felé tesz egy gesztust.
Az Apple One pont olyan, mint a több szolgáltatást egy csomagban kínáló megoldások mindegyike: igazán az spórolhat, aki minden egyes elemét kihasználja. A vállalat pedig csak nyer azokon, akik egy pici pluszért cserébe megörülnek a többi szolgáltatásnak is.
Az Apple öt évvel azután, hogy elindította az első rádióállomását, most két újabb csatornán sugározza majd a zenét.
Egybegyúrja előfizetéses szolgáltatásait az Apple, hogy csomagként, olcsóbban is értékesíthesse azokat – értesült a Bloomberg.
Gyűlnek a panaszok a neten: az Apple Music, pontosabban annak háttértevékenysége igencsak megterheli az iPhone-ok akkumulátorát.
A piac átrendeződésével már évekkel ezelőtt egyértelműé vált, hogy az Apple bevételének jelentős részéért felelős iPhone-eladások növekedése nem fenntartható. Tim Cook vezérigazgató ezért idejekorán áthangolta a vállalatot a szolgáltatások erősítésére. Azzal talán ő sem számolt, hogy 2020-ban kiderül: ez a stratégia egy világjárvány próbáját is kiállja.
Telepítés nélkül, szinte minden böngészőből használható már az almás cég Spotify-rivális zenei szolgáltatása, az Apple Music.
Hatalmas bővülést könyvelhettek el a zenei streaming szolgáltatatók 2019-ben. A koronavírus-járvány miatt mostanában is hasonló ütemű növekedést jósolnak a szakemberek.
Nem köntörfalaz legújabb véleménycikkében az egyik leghíresebb technológiai újságíró, Walt Mossberg. Az Apple szerinte nagyszerű évtizeden van túl, de ez csak a szolgáltatásokra nézve igaz.
Mintha csak együtt járna a Porsche és az iPhone: azok közül, akiknek ilyen márkájú autója van, sokkal többen használnak iPhone-t, mint azt az okostelefon piaci részesedése indokolná. A gyártó pedig elsősorban nekik kíván megfelelni.
Egyre biztosabb, hogy új vizekre evez a TikTok mögött álló ByteDance. A kínai cég a zene világában készül újítani, de nem úgy, ahogy elsőre gondolnánk.
Az alap (hangos) díjcsomagjai után mobilnetes portfólióját is megújította a Telekom.
A részben a piac telítődése miatt bekövetkezett csökkenő iPhone-eladásokra az Apple áremeléssel reagált, ami aztán további eséshez vezetett az értékesítésben. Ez azért érdekes, mert sokáig a mobileladások hajtották az Apple szekerét. De úgy tűnik, megvan a b-terv, ami hosszú éveken át működhet.
Gyorsan növekszik az Apple zeneszolgáltatásának fizetős bázisa, már 60 millióan vannak. Csak idő kérdése és lehagyják a Spotifyt?
Továbbra sem tud mit kezdeni az iPhone-ok iránti felhasználói vágy lankadásával az Apple. De talán már nem is hiszik úgy, hogy arra kellene koncentrálniuk.
Sok mindent elárul egy cégről, annak terveiről, hogy milyen pozíciókba keresnek munkavállalókat. Az Apple sem kivétel, és érdekes változásra figyeltek fel nála a szakemberek.
Az Apple folyamatosan teszteli az iOS-verziók frissítését. Ennek jegyében adott ki publikus bétákat iPhone-ra és iPadre. Őrületes újdonságokra azért senki se számítson.
Bár az Apple mindig is szűk kereteket szabott a felhasználóknak azzal kapcsolatban, hogy mit tehetnek meg iPhone-jukon (iPadjükön), egy új értesülése szerint a vállalat most igen nagyvonalú lépésre készül ezzel kapcsolatban. Igaz, nem jószántából.
Hamarosan kap majd egy nagyobb frissítést az Apple számítógépein használt macOS, de a mobilos iOS-be is kerül egy fontos újdonság.
Az Amazon egy újabb zenei streaming szolgáltatást indítana, ami drágább lenne a konkurenciánál, cserébe viszont sokkal jobb minőségben lehetne zenét hallgatni rajta.